System edukacji PUS
System edukacji PUS (Pomyśl – Ułóż – Sprawdź) to uniwersalna forma nauki połączonej z zabawą i samokontrolą. PUS to system skierowany do dzieci w wieku przedszkolnym, jak również wczesnoszkolnym, w tym do dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Stanowi dla nich skuteczną pomocą w nauce oraz rozwijaniu różnych umiejętności, jak i w terapii. Jako sprawdzona pomoc edukacyjna i terapeutyczna, która od wielu lat jest obecna na edukacyjnym rynku, zebrał już bardzo wiele pozytywnych, a nawet entuzjastycznych opinii oraz zgromadził wielu sympatyków i pasjonatów. Dlaczego? Ponieważ daje bardzo dobre rezultaty w pracy z dziećmi. A same dzieci bardzo PUS-y lubią i chętnie po nie sięgają, o czym wciąż informują nas zarówno rodzice, jak i nauczyciele.
PUS-y
pomagają poszerzać i utrwalać wiedzę rozwijając aktywność poznawczą dziecka w procesie samokształcenia. Uczą wytrwałości w dążeniu do celu. Ich największa zaleta leży w tym, że dziecko rozwiązujące zadania może samodzielnie sprawdzić poprawność udzielonych odpowiedzi. Jeśli znajdzie błąd, samo go poprawia. Taki sposób nauki daje dziecku wiele satysfakcji i skutecznie motywuje je do dalszych działań rozwojowych. Zobacz więcej…
Wyświetlanie 1–15 z 151 wyników
100 pytań i odpowiedzi 1
Szybki wgląd100 pytań i odpowiedzi jest tytułem skierowanym do dzieci przedszkolnych i szkolnych, tych, które nie potrafią jeszcze samodzielnie czytać i tych, które z czytaniem już dobrze sobie radzą.
100 pytań i odpowiedzi 2
Szybki wgląd100 pytań i odpowiedzi jest tytułem skierowanym do dzieci przedszkolnych i szkolnych, tych, które nie potrafią jeszcze samodzielnie czytać i tych, które z czytaniem już dobrze sobie radzą.
100 pytań i odpowiedzi 3
Szybki wgląd100 pytań i odpowiedzi jest tytułem skierowanym do dzieci przedszkolnych i szkolnych, tych, które nie potrafią jeszcze samodzielnie czytać i tych, które z czytaniem już dobrze sobie radzą.
100 pytań i odpowiedzi 4
Szybki wgląd100 pytań i odpowiedzi jest tytułem skierowanym do dzieci przedszkolnych i szkolnych, tych, które nie potrafią jeszcze samodzielnie czytać i tych, które z czytaniem już dobrze sobie radzą.
ABC 1. Rozpoznawanie i rozróżnianie liter A-L
Szybki wglądZabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce ABC 1 wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy.
ABC 2. Rozpoznawanie i rozróżnianie liter Ł-Z
Szybki wglądDruga książeczka z serii ABC obejmuje swoim zakresem litery alfabetu od Ł do Z. Zawarte w niej ćwiczenia wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy.
Abecadło 1
Szybki wglądAbecadło 1 to ćwiczenia ogólnorozwojowe w formie obrazkowej dla dzieci trzy i czteroletnich.
Abecadło 2
Szybki wglądAbecadło 2 to ćwiczenia ogólnorozwojowe w formie obrazkowej dla dzieci trzy i czteroletnich.
Balbina z Lublina 1. Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe
Szybki wglądKsiążeczki z serii Balbina z Lublina to zestaw zabaw i ćwiczeń ogólnorozwojowych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Balbina z Lublina 2. Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe
Szybki wglądKsiążeczki z serii Balbina z Lublina to zestaw zabaw i ćwiczeń ogólnorozwojowych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Bóg, Świat i My 1. Religia dla pierwszoklasisty
Szybki wglądBóg, Świat i My 1 to książeczka do religii dla pierwszoklasistów, służąca utrwaleniu i uzupełnianiu poznanego w ramach katechezy
Bóg, Świat i My 2. Religia dla pierwszoklasisty
Szybki wglądBóg, Świat i My 2 to książeczka do religii dla pierwszoklasistów, służąca utrwaleniu i uzupełnianiu poznanego w ramach katechezy
Bóg, Świat i My. Religia dla pierwszoklasisty. Komplet 2 książeczek
Szybki wglądBóg, Świat i My 2 to książeczka do religii dla pierwszoklasistów, służąca utrwaleniu i uzupełnianiu poznanego w ramach katechezy
Chrząszcz z Żyrzyna. Doskonalenie słuchu fonemowego oraz czytania i pisania
Szybki wglądKsiążeczka zawiera materiał przydatny w pracy logopedów, terapeutów, nauczycieli i rodziców tych dzieci, które z różnych przyczyn nie opanowały jeszcze umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się, mają problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu.