Matematyka konkretna
Matematyka konkretna to grupa produktowa obejmująca pomoce do nauki matematyki. Dzieci rozpoczynające naukę w szkole wykazują naturalną potrzebę uczenia się, poznawania i odkrywania zjawisk zachodzących w otaczającej je rzeczywistości. Tę naturalną potrzebę można optymalnie wykorzystać i ukierunkować wtedy, gdy dziecko ma możliwość samodzielnego dokonywania „odkryć”. Chodzi tu o to, aby zdobywana przez dziecko wiedza nie pochodziła z „drugiej ręki”, ale opierała się na własnych doświadczeniach… Zobacz więcej…
Wyświetlanie wszystkich wyników: 4
Korale matematyczne 100
Szybki wglądKorale matematyczne 100 to 100 drewnianych korali, nawleczonych na porowaty sznurek dziesiątkami, w kolorze czerwonym i niebieskim o średnicy 11mm.
W zabawie z Koralami dzieci, na drodze samodzielnych poszukiwań, stopniowo odkrywają struktury, zależności, regularności i prawa matematyczne, a następnie chętnie dzielą się swoimi odkryciami. Pierwsza faza nauki indywidualnej poprzez zabawę może i powinna stanowić punkt wyjścia do pracy grupowej stymulującej twórcze myślenie i sprzyjającej wymianie zdobytych doświadczeń. Niebieska i czerwona farba, którą pomalowane są korale, jest nieszkodliwa dla zdrowiaKorale matematyczne 20
Szybki wglądKorale matematyczne 20 to 20 drewnianych korali, nawleczonych na porowaty sznurek, w kolorze czerwonym i niebieskim o średnicy 16mm.
Wieszak na korale matematyczne
Szybki wglądEstetycznie wykonany z drewna, na 30 sznurków Korali 20 lub 100.
Zawieszony w klasopracowni pozwala na utrzymanie ich w należytym porządku i stanowi element dekoracyjny.Zestaw kart – 100 sztuk do Małego Trójkąta
Szybki wglądZestaw kart do małego trójkąta to 100 kart pracy z Magicznym Trójkątem.
Magiczny Trójkąt łączy w sobie naukę i zabawę. Jest wspaniałym uzupełnieniem w utrwalaniu umiejętności rachunkowych: dodawania w zakresie 25, rozkładania liczb na składniki (dwa i więcej), dopełniania do 10, 20 oraz zadanej liczby, porównywania różnicowego. Karty w książeczce pogrupowane są według stopnia trudności, co umożliwia pracę na kilku poziomach w zależności od możliwości dziecka.