Grono Partnerów PUS stale rośnie, gdyż dołączają do nas nowe poradnie i gabinety. W ostatnich dniach na listę Partnerów PUS wpisaliśmy aż cztery nowe placówki. Jedną z nich jest Specjalistyczny Gabinet Logopedyczny i Integracji Sensorycznej DIALOG z Dębicy, prowadzony przez panią Martę Pociask.
Kompleksowa opieka
logopedyczna i neurologopedyczna, realizowana w gabinecie DIALOG, obejmuje diagnozę i terapię w zakresie m. in.:
- wczesnej interwencji logopedycznej
- profilaktyki zaburzeń mowy
- narządów artykulacyjnych, aparatu oddechowego i słuchu fonematycznego
- funkcji połykania
- dyslalii
- afazji i dysfazji
- dyzartrii
- zaburzeń komunikacji w autyzmie, zespole Aspergera, zespole Downa
- opóźnionego rozwoju mowy
- komunikowania się osób z upośledzeniem umysłowym i z zespołami genetycznymi
- niepłynności mowy i jąkania u dzieci i osób dorosłych
- specyficznych trudności w nauce szkolnej
- budowania kompetencji komunikacyjnych
Do gabinetu DIALOG
można udać się celem uzyskania porad i konsultacji, jak również otrzymania opinii logopedycznych i neurologopedycznych.
W gabinecie p. Marty
metody terapii zawsze dobierane są indywidualnie w zależności od potrzeb każdego pacjenta. Wykorzystuje się tam różnorodne narzędzia i pomoce, w tym te najnowocześniejsze; stosuje się różne metody postępowania terapeutycznego. Dzięki temu zajęcia są ciekawe, a terapia skuteczna.
Grono Partnerów PUS wciąż rośnie
Oznacza to, że przybywa miejsc i terapeutów, którzy w codziennej pracy z dzieckiem sięgają po pomoce i materiały naszego wydawnictwa. Uważają je oni bowiem za narzędzia atrakcyjne i angażujące uwagę małego pacjenta. Ich zdaniem dobrze wspierają one proces terapii i pomagają osiągać zakładane efekty.
Pani Marta z gabinetu DIALOG sięgnęła po PUS-y, bo – jak mówi – „oprócz edukacji, fantastycznie rozbudzają kreatywne myślenie u dzieci.”
Pełna lista Partnerów PUS
znajduje się tutaj. To gabinety, poradnie i centra wspierania rozwoju dziecka, które polecamy uwadze wszystkich rodziców i opiekunów, poszukujących dla swoich dzieci profesjonalnej, a jednocześnie zindywidualizowanej oraz dopasowanej do potrzeb dziecka pomocy.