Z wielką radością przedstawiamy zupełnie nową serię „Dzieciaki Grzeczniaki”, której 2 pierwsze części: „Dom” i „Obiad” właśnie pojawiły się w naszym asortymencie.
„Dzieciaki Grzeczniaki” to wyjątkowa seria gier – puzzli kształtujących umiejętności społeczne poprzez dobrą zabawę. Seria skierowana jest do przedszkolaków i dzieci w wieku wczesnoszkolnym, które w trakcie zabawy dowiadują się, jakie zachowania są właściwe i poprawne. Układanie puzzli doskonale ćwiczy umiejętność koncentracji uwagi i współpracy z innymi graczami.
Jest to przydatna pomoc dla rodziców, jak również pedagogów, psychologów i terapeutów pracujących z dziećmi w przedszkolu, szkole, świetlicy, placówce wychowawczej.
Kolorowe ilustracje, jakie powstają po złożeniu puzzli, wciągają dzieci w świat Dzieciaków Grzeczniaków; pokazują znane z codziennego życia sytuacje, które nieraz przysparzają rodzicom problemów. Dzieciaki Grzeczniaki mają na to rozwiązanie! Chcą pokazać każdemu dziecku, że może stać się prawdziwym ekspertem od dobrego zachowania.
Zasady są proste: należy ułożyć puzzle przedstawiające rodzeństwo – dziewczynkę i chłopca w różnych codziennych sytuacjach. Plansza składa się z 6 scenek z życia Dzieciaków Grzeczniaków. Lecz ułożenie planszy to dopiero początek, który jest idealnym pretekstem do wspólnej, kreatywnej rozmowy z dziećmi na temat zachowania – ciekawie, na luzie, bez nudnych pouczeń.
Założeniem serii jest przekazywanie dzieciom pozytywnych wzorców zachowania w domu i w róznych miejscach publicznych, w trakcie zabaw z rówieśnikami oraz w kontakcie z dorosłymi.
Serię „Dzieciaki Grzeczniaki” tworzą następujące tytuły:
- Dom
- Obiad
- Spacer (w przygotowaniu)
- Plac zabaw (w przygotowaniu)
- Zakupy (w przygotowaniu)
- Kino (w przygotowaniu)
Każda część to:
- 60 puzzli
- bawełniany woreczek do ich przechowywania
- instrukcja zawierająca propozycje zabaw z wykorzystaniem ułożonych obrazków.
Autorką pomysłu serii „Dzieciaki Grzeczniaki” jest Joanna Grych, psycholog i pedagog pracujący na co dzień z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami emocjonalnymi, autyzmem, zespołem Aspergera; prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe w zakresie usprawniania umiejętności poznawczych i społecznych.